Loading..
Φόρτωση...παρακαλώ περιμένετε

  • Κωδικός:
  • Ποσότητα:
  • Τιμή:
  • προϊόντα
  • Αξία προϊόντων:
  • Τελικό ποσό:
                    

Το προϊόν προστέθηκε στο καλάθι αγορών σας.

  • Κωδικός:
  • Ποσότητα:
  • προϊόντα
  • Αξία προϊόντων:
  • Τελικό ποσό:

 Τηλεφωνικές παραγγελίες  211 2120520
(Δευτέρα-Κυριακή 9:00-21:00)
Τηλεφωνικές παραγγελίες 211 2120520  (Δευτέρα-Κυριακή 9:00-21:00)
AΣΦΑΛΕΙΑ συναλλαγών με κρυπτογράφηση SSL
ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά για αγορές άνω των 50,00€
ΔΩΡΕΑΝ η πρώτη αλλαγή

Κερδίστε πόντους με τις αγορές σας!


products-image

Με το σύστημα ανταμοιβής B Πόντουςπόντων κερδίζετε εκπτωτικούς πόντους με οποιαδήποτε σας ενέργεια στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τους οποίους μπορείτε να εξαργυρώσετε στις αγορές σας.

Κερδίστε πόντους με τους εξής τρόπους:


1. Αγορές

Με οποιαδήποτε αγορά σας. Με κάθε 1 € κερδίζετε 5 B Πόντουςπόντους!

2. Λογαριασμός

Κερδίστε 100 B Πόντουςπόντους με την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα!

3. Newsletter

Κερδίστε 200 B Πόντουςπόντους με την εγγραφή σας στο newsletter!


 

Συχνές ερωτήσεις

  1. Τι είναι οι B Πόντουςπόντοι

    Η υπηρεσία αφορά την επιβράβευση των αγορών σας από το bilanis.gr. Με κάθε αγορά που πραγματοποιείται στο bilanis.gr κερδίζετε πόντους. 1 Ευρώ = 5 B Πόντουςπόντοι. Όσο περισσότερο ψωνίζεις τόσο περισσότερο κερδίζεις!

  2. Πως μπορώ να αποκτήσω πόντους

    Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμμετέχετε στην υπηρεσία είναι η δημιουργία λογαριασμού στο bilanis.gr και να συνδεθείτε κατα την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Εάν έχετε ήδη λογαριασμό στο bilanis.gr η υπηρεσία θα ενεργοποιηθεί αυτόματα.

  3. Πώς μαζεύω πόντους και τι κερδίζω;

    Σε κάθε σελίδα παρουσίασης προϊόντος, αναφέρεται ο αριθμός των πόντων που θα κερδίσετε με την αγορά τους! Για κάθε 1 ευρώ αγοράς κερδίζετε 5 B Πόντουςπόντους. Ο αριθμός των πόντων που αντιστοιχεί στο σύνολο της παραγγελίας σας, θα μεταβάλλεται σε περίπτωση που χρησιμοποιήσετε τους πόντους που έχετε κερδίσει από μια προηγούμενη παραγγελία!

  4. Πώς μπορώ να δω πόσους πόντους έχω;

    Αφού πραγματοποιήσετε Είσοδο στο Λογαριασμό σας, στην επιλογή "Οι Πόντοι μου" εμφανίζεται αριστερά στο μενού επιλογών. Για την είσοδο στο Λογαριασμό σας πατήστε εδώ.

  5. Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου;

    Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας, εφόσον έχετε συνδεθεί και έχετε συγκεντρώσει πόντους, θα εμφανιστεί ένας επιπλέον Τρόπος Πληρωμής τον οποίο μπορείτε να επιλέξετε. "ΕΚΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΝΤΩΝ" Κάθε πόντος αντιστοιχεί σε 0,01€ έκπτωση. Π.χ αν συνολικά έχετε συγκεντρώσει 300 B Πόντουςπόντους, και τους χρησιμοποιήσετε θα λάβετε 3€ έκπτωση από το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας.

  6. Αν στην παραγγελία μου η αξία των προϊόντων είναι μικρότερη ή μεγαλύτερη της αξίας των πόντους που έχω τι γίνεται;

    Εάν το ύψος της αγοράς σας είναι μικρότερο της αξίας των πόντων που έχετε, οι υπόλοιποι πόντοι θα παραμείνουν ενεργοί για την επόμενη αγορά σας. Εάν το ύψος της αγοράς σας είναι μεγαλύτερο της αξίας των πόντων που έχετε, η διαφορά θα πρέπει να πληρωθεί με ένας από τους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής που θα εμφανιστούν. (Αντικαταβολή/Πιστωτική κάρτα/Paypal κτλ)

  7. Μπορώ να εξαργυρώσω τους 'πόντους μου την ίδια στιγμή που θα συμπληρωθούν;

    Όχι στην ίδια αγορά αλλά στην αμέσως επόμενη, ναι.

  8. Μπορούν τα μεταφορικά να καλυφθούν από τους πόντους που έχω;

    Όχι δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν τα μεταφορικά. Οι πόντοι χρησιμοποιούνται μόνο για αγορά προϊόντων!

  9. Κερδίζω νέους πόντους όταν η αγορά μου εξοφλείται με πόντους;

    Όχι. Κερδίζετε νέους πόντους μόνο όταν η παραγγελίας σας εξοφλείται με έναν από τους υπόλοιπους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής. (Αντικαταβολή/Πιστωτική κάρτα/Paypal κτλ)

  10. Θα παραλάβω κάποια κάρτα μέλους;

    Όχι, οι πόντοι ισχύουν μόνο για αγορές απο το bilanis.gr και δεν θα λάβετε κάρτα σε πλαστική μορφή.

  11. Πότε εμφανίζονται οι νέοι πόντοι στο λογαριασμό μου;

    Όλοι οι νέοι πόντοι που κερδίζετε εμφανίζονται και είναι ενεργοί στο Λογαριασμό σας, τη στιγμή που θα παραλάβετε την παραγγελίας σας.

  12. Τι γίνεται με τους πόντους μου αν θελήσω να κάνω αλλαγή ή ακύρωση της παραγγελίας μου;

    Σε περίπτωση που θελήσετε να κάνετε ολική αλλαγή της παραγγελίας σας, ή ένα μέρος αυτής, οι πόντοι για τα συγκεκριμένα προϊόντα θα αφαιρούνται από τον λογαριασμό σας. Οι πόντοι από τα νέα προϊόντα που επιλέξατε για την αλλαγή, πιστώνονται κανονικά στον λογαριασμό σας και είναι έτοιμοι για χρήση στην επόμενη παραγγελία σας. Αν τώρα προβείτε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, οι πόντοι που είχατε κερδίσει γ' αυτή την παραγγελία αφαιρούνται ολοκληρωτικά.

  13. Μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου σε μία αλλαγή που θέλω να κάνω;

    Όχι! Όλοι οι κερδισμένοι πόντοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο για την πραγματοποίηση μιας νέας παραγγελίας, και δεν εξαργυρώνονται όταν κάνετε μια αλλαγή!

Εξυπηρέτηση πελατών:

Για περαιτέρω διευκρινίσεις ή πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στην εξυπηρέτηση πελατών στο e-mail: [email protected] Εναλλακτικά, μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 211 2120520 Οι ώρες εξυπηρέτησης είναι: Δευτέρα ως Κυριακή 09:00-21:00